Tambur de irigat model Magnum FX

Gama XJ cu tambur de furtun dispun de o structură care poate fi coborâtă hidraulic. Prin urmare, sunt determinate două poziții: Pe roți pentru a permite transferul acestuia pe șosea sau în picioare pe sol în timpul fazei de lucru. Ultima poziție permite ca furtunul să fie transferat în orice direcție – mișcare de 360 °

Cere o ofertă

    Nume complet *

    Număr telefon *

    Adresă Email *

    Județ *

    Mesaj

    Echipament standard al tamburului de irigat model Magnum FX:

    • Turbină cu flux divizat şi by-pass integrat
    • Reductor cu patru viteze şi arbori introduşi complet în baie de ulei
    • Priză de forţă pentru înfăşurarea rapidă a furtunului
    • Sistem de frânare pentru desfăşurarea furtunului cu funcţionare complet automată
    • Compensator automat de viteză în funcţie de diametrul de înfăşurare a furtunului
    • Dispozitiv de siguranţă pentru blocarea furtunului
    • Dispozitiv de siguranţă pentru oprirea maşinii în cazul înfăşurării furtunului peste marginile tamburului
    • Dispozitiv electronic de măsurare a vitezei de înfăşurare a furtunului
    • Suport tambur pe rulmenţi cu role şi inel de fixare cu buză de etanşare şi bucşă din inox
    • Saşiu rotativ pe şaua de cuplare cu role şi rotaţie de 320°
    • Picioare posterioare de ancorare acţionate hidraulic cu compensare automată şi ridicare hidraulică a căruciorului
    • Ecartament şi înălţime roţi ale căruciorului reglabile
    • Irigator SIME cu retur lent şi duze standard
    • Manometru în baie de glicerină pe maşină
    • Manometru în baie de glicerină pe irigator (SIME)
    • Distribuitor oleohidraulic
    • Intrare apă pe ambele laturi

    *măsuri minime pentru transport

    EFICIENŢĂ ENERGETICĂ PRIN REDUCEREA CONSUMULUI


     

    Energia necesară pentru înfăşurarea furtunului reprezintă elementul esenţial în economia sistemelor de irigaţii autopropulsate: grupul turboreductor RM cu by-pass apă şi cutie de viteze cu patru trepte integrate reduce drastic pierderile de presiune în timpul fazei de irigare, garantând economisirea de bani datorită consumului redus de energie.

    Proiectarea rotorului turbinei este rodul unui calcul aerodinamic foarte avansat care a permis obţinerea unui flux canalizat al lichidului fără turbulenţe, fapt care asigură funcţionarea cu o presiune minimă la intrarea în maşină de 1,5 bari; calitatea grupului turboreductor se datorează tuturor pieselor interne mobile din oţel inoxidabil, precum toţi rulmenţii (inclusiv cei de la axul turbinei) din clasa A introduşi în baie de ulei.

    În sistem este integrată şi frâna automată care se activează pe parcursul desfăşurării furtunului şi se dezactivează în timpul înfăşurării acestuia; în plus, la sfârşitul înfăşurării furtunului, turboreductorul trece maneta Pornire/Oprire în poziţia corectă pentru desfăşurarea ulterioară a furtunului.

    Sistemul exclusiv Power Save de la RM permite schimbarea practică şi rapidă a vitezei chiar şi în timpul înfăşurării normale a furtunului cu apă sub presiune, reducând instantaneu viteza de rotire a turbinei, fără a fi necesară acţionarea comenzilor programatorului electronic.

    Grupul turboreductor RM nu necesită întreţinere periodică şi, în plus, la sfârşitul irigării, orice reziduu lichid este evacuat automat din corpul turbinei.

    PRECIZIA DE ROTIRE, DATORITĂ TRANSMISIEI CU LANȚ


    Un alt aspect important al sistemelor de irigaţii RM: începând cu modelul 581 Gx Evo transmisia dintre turboreductor şi tambur este realizată cu lanţuri de înaltă rezistenţă ARNOLD STOLZEMBERG®, pretensionate cu role extrudate şi fără alungire; în plus, utilizând dantura reglabilă (o altă caracteristică exclusivă RM) plasată întotdeauna în diametrul cel mai exterior al tamburului se realizează un raport de transmisie foarte ridicat între roată şi turboreductor, fapt care reduce drastic absorbţia de energie pentru înfăşurare, precum şi cuplul la arborele de ieşire al reductorului, asigurând astfel durabilitatea acestuia.

    La modelele 1000 Gx şi MAGNUM Fx lanţurile de transmisie sunt amplasate pe ambele laturi ale tamburului pentru a anula şi efectul de torsiune al tamburului.

    Axul tamburului: cea mai bună tehnologie disponibilă pe piaţă:

    Masa tamburului cu furtunul de polietilenă înfăşurat şi umplut cu apă atinge 80% din greutatea sistemului: suporturile pe care se roteşte tamburul sunt supuse unor sarcini foarte ridicate generând, prin urmare, fricţiuni crescute care trebuie minimizate pentru a reduce efortul necesar mişcării.

    Axul tamburului RM începând cu modelul 540 Gx este:

    1. Susţinut de rulmenţi cu role de mare diametru care anulează fricţiunile;
    2. Protejat de o busolă din oţel inoxidabil interschimbabilă pe care acţionează garniturile cu buză de etanşare, garantând o durată lungă de funcţionare chiar şi prezenţa lichidelor corozive, precum dejecţiile lichide.
    3. Întreţinere facilitată: garniturile cu buză de etanşare uzate pot fi înlocuite în câteva minute.

    Această tehnologie, prezentă doar la modelele RM, este prezentă la toată gama, inclusiv modelele mai economice.

    Informații suplimentare

    Diametru ext. furtun

    100 mm, 110 mm, 82 mm, 90 mm

    Lungime recomandată furtun

    250 m, 320 m, 370 m, 400 m

    Lungime max. disponibilă

    270 m, 350 m, 400 m, 420 m

    Debit

    19-42 m3/h, 25-52 m3/h, 26-68 m3/h

    Duză recomandată

    16-22 mm, 18-28 mm, 20-30 mm, 20-32 mm